3 راه آسان برای داشتن پوستی بهتر در آخر هفته ها
نوشته شده توسط : fariba

داشتن پوست شاداب

تناسب با تمام خواسته ها و نیازهای مراقبت از پوست در طول هفته می تواند دشوار باشد.

حداقل شما مطمئن هستید که هر روز صبح و شب تمیز و مرطوب می‌شوید، اما شاید وقت شما برای افزودن هر ماده اضافی کم شده است.
از تعطیلات آخر هفته خود استفاده کنید و به سه روش ساده فشار دهید تا خود را نوازش کنید و در این فرآیند پوست بهتری داشته باشید. در اینجا سه ​​کاری وجود دارد که می توانید برای داشتن پوستی زیبا در یک آخر هفته انجام دهید.

ماسک صورت بزنید.

یک راه آسان برای داشتن پوستی بهتر در آخر هفته این است که هر شب قبل از رفتن به رختخواب با استفاده از ماسک به پوست خود توجه ویژه ای داشته باشید.

همچنین اگر می خواهید پوست خود را در طول روز تقویت کنید، می توانید صبح ها یک ماسک سفت کننده یا فوق آبرسان را امتحان کنید.
وقتی نوبت به انتخاب ماسک می رسد، گزینه ها بسیار بی پایان هستند. شما باید به نگرانی ها و نیازهای پوست خود فکر کنید و سپس بر اساس خواسته های خود ماسکی را انتخاب کنید.

آیا پوست شما خشک است؟

شاید به دنبال یک ماسک مغذی با اسید هیالورونیک باشید. اگر پوست شما چرب بوده است، ماسک خاک رس را در نظر بگیرید.

همچنین می توانید برای رفع نگرانی های پیری پوست خود ماسک های صورت را امتحان کنید.
بسیاری از ماسک های صورت دارای ترکیبات ضد پیری هستند و برای هدف قرار دادن خطوط ریز، چین و چروک و حتی پوست های کدر فرموله شده اند.

یک روند جدید مراقبت از پوست چند ماسک است.
شما می توانید بر اساس نیاز پوست خود ماسک های مختلفی را در نواحی مختلف پوست خود اعمال کنید. اگر پوست مختلط را تجربه می کنید، این می تواند ایده خوبی باشد.

به عنوان مثال، ممکن است ناحیه T چرب داشته باشید، اما گونه های شما خشک شده باشند. همچنین می‌توانید هنگام خواب با استفاده از یک ماسک شبانه، پوستی زیبا داشته باشید .
پاهای خود را لایه برداری کنید.

اگر برای شما سخت است که در طول هفته زمان کافی برای پوست خود اختصاص دهید، تقریباً تضمین شده است که از پاهای خود مراقبت نکرده اید.

پوست پای شما که معمولاً بیش از حد به نظر می رسد، نیاز به توجه دارد.
پوست خشک و ترک خورده تا حدی به دلیل تجمع سلول های مرده پوست در لایه بیرونی است، بنابراین مهم است که قبل از مرطوب کردن ناحیه، تجمع پوسته پوسته را از بین ببرید.

اگر پاهای خود را بدون لایه برداری منظم – تقریباً یک بار در هفته – مرطوب کنید، در این صورت رسیدن مواد آبرسان به عمق کافی در زیر لایه سطحی ساخته شده پوست برای مرطوب کردن واقعی ناحیه دشوار خواهد بود.

با لایه برداری از پاهای خود جمعه یا شنبه شب قبل از رفتن به رختخواب، پوست بهتری روی پاهای خود داشته باشید که صاف و مرطوب تر باشد.

می توانید از یک اسکراب خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید یا خودتان با مخلوط کردن روغن زیتون یا روغن گل رز با شکر قهوه ای درست کنید.

روغن گل رز دارای خواص آروماتراپی مغذی، بازسازی کننده و آرامش بخش پوست است که برای کمک به شما در شروع تعطیلات آخر هفته ایده آل است.
روی کوتیکول ها روغن بزنید.

پوست دست‌های شما دقیقاً به اندازه پوست پاهای شما تحت فشار قرار می‌گیرد شاید حتی گاهی اوقات بیشتر.

این آخر هفته با تغذیه پوست و کوتیکول‌ها با آبرسانی بیشتر، پوست زیبای دست‌هایتان را تقویت کنید. چند قطره روغن نارگیل را به دست ها و کوتیکول های خود بمالید.

روغن نارگیل می تواند به مرطوب کردن و نرم کردن پوست خشک کمک کند. استفاده از کمپرس سرد را در زیر چشمان خود در نظر بگیرید و در حالی که روغن جذب می شود دراز بکشید تا بتوانید حالت ذهنی آرام تری ایجاد کنید

امتیاز: از مالیدن روغن نارگیل به لباس یا مبلمان خود جلوگیری خواهید کرد.

مهم است که برای مراقبت از پوست زیبای خود وقت بگذارید، اما اگر هفته شما بیش از حد شلوغ است، سعی کنید در ساعاتی از تعطیلات آخر هفته کار کنید و به مواردی توجه کنید که به راحتی می توان آنها را در هفته کاری نادیده گرفت.

فروشگاه اینترنتی تراست لیدی

فروشگاه اینترنتی آوون پرشین

 





:: برچسب‌ها: محصولات تراست ,
:: بازدید از این مطلب : 4792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: